يلا اشتركي يلا في المدونة علشان صورتك تلقيها موجودة وسط حبايب المدونة

الاثنين، 16 سبتمبر 2013

مسابقة اجمل تصميم شعر

تحديث

بنات انا حمد فترة المسابقة لبكره بليل علشان اعطي فرصة للبنات انهم يشتركوا 


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 



انا النهارده حبيت اعمل مسابقة بمناسبة رجوع المدونة 

والمسابقة سهلة اوي كل الي عليكي تصممي شعر في 

ستارديزاين وتصوري وتحطي الرابط هنا وبس 

واجمل تصميم هو الي هيفوز 

والجوائز :

ميموري للكاميرا 50صورة + الديكور ده

بكره بليل هبقي اعلن الفائزة 





itag2011


هناك 6 تعليقات:

  1. انا عايزة اشترك و اسمي في ستار دول dode_love123 و بوصي انا جهزت الشعر و صورتو و كل حاجة ازار هديكو صورة الشعر يا ريت حد يجاوبني اوك ^______^

    ردحذف
    الردود
    1. افتحى صفحه اشياء مفيده اللى جنب الصفحه الرئيسيه و هتلاقى الطريقه تحت

      حذف
  2. انا هشترك و اشمى على ستار دول totalovelove4 انا حضرت شعر بس مش عرفة ابعت صوتو ازاى

    ردحذف
    الردود
    1. افتحى صفحه اشياء مفيده اللى جنب الصفحه الرئيسيه و هتلاقى الطريقه تحت

      حذف
  3. دا رابط صورة الشعر الى عملتو و الى هتخل بيه المسابقة وhttp://www.sdcdn.com/camera/276/956/276956327.jpg

    ردحذف
  4. دة رابط صورة الشعر اللي صممتة و هشترك بيه http://www.sdcdn.com/camera/276/914/276914242.jpg

    ردحذف

ياقمراكتبلنا تعليق صغير وشكرا لكي