يلا اشتركي يلا في المدونة علشان صورتك تلقيها موجودة وسط حبايب المدونة

الخميس، 26 سبتمبر 2013

فائزه مسابقه احلى ميك اب

ازيكم؟عاملين ايه؟ ان شاء الله تكونوا كويسين انا اسفه انى اتاخرت فى اعلان الفائزه بس المدارس جت و معرفتش انزل الفائزه و الفائزه
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dode_love123

مبروك ليها و الهدايا هحاول ابعتهلها بكره و لو معرفش ابعتهلها بكره هبعتها على الاسبوع اللى جاى
و انا وعدت كل بنت هتشترك انها لو مفازتش ليها هديه و الهديه هى تى شيرت عليه رسمه
(انجرى بيرد-ميكى ماوس-سبونج بوب- او تى شيرت عليه كلمه i ♥ u -و ممكن اعملكم تى شيرت عله حرف اسمك)
كل بنت اشتركت فى المسابقه تكتب هى عايزه انهى تصميم و اسمها فى ستاردول
بس انا هبعت الهدايا متاخر شويه انا اسفه
و بفكركو بهديه الفائزه دودى
goldenrororoka


هناك 3 تعليقات:

  1. مبروك ممكن تعملى مسابقات تانية وانا هشترك اصل بحب المسابقات بس تكون جوائزها حلوة عشان اشترك اوك لو موافقة اتمنى الرد
    اسمى فى ستاردول D00Doo

    ردحذف
  2. مبروك ممكن تعملى مسابقات كمان اصل بحب المسابقا بس تكون جوائزها حلوخ عشان اشترك وانتى احتاراى نوع من المسابقات بس تكون ولا صعبة اوى ولا سهلة اوى متوسطة يعنى بس مش تكون تصميم شعر عسان مش بعرف اسمم الشعر ويريت تكون الجوائز شعر
    واتمنى الرد
    اسمى فى ستاردول
    D00Doo

    ردحذف
    الردود
    1. انا مش بعمل و لا بكتب فى المدونه بسبب الدراسه بس انا هحاول اعمل مسابقه او سحب قريب ان شاء الله بس انا مش هعرف اعمل الهدايا شعر بسبب انى مش سوبر و اصلا لو اعرف اجيب شعر لنفسى هجبهوم فى مسابقه لو شحنت سوبر ادعيلى اشحن سوبر

      حذف

ياقمراكتبلنا تعليق صغير وشكرا لكي